четверг, 10 декабря 2015 г.

Модуль№4 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені точніше сформулювати тему свого проекту. Познайомитись з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, створити перший варіант плану оцінювання учнів, який теж має бути зосередженим на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті. Я змогла краще формулювати запитання на які можуть відповідати мої учні та які завдання вони мають виконати, щоб я могла визначити прогалини та слабкі місця в їх знаннях. Потім ці відомості я зможу використовувати для подальшого планування вивчення теми.
Мені сподобалось працювати в парах,обговорювати з іншими учасниками  їхніх основних запитань та прикладів завдань,а також обговорювати свою тему і пояснювати чому саме її я обрала.

Комментариев нет:

Отправить комментарий